Bestellen (Klantenservice)

Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?

Na het plaatsen van de bestelling ontvang u een mail met de status van uw bestelling. In de mail staan de bestelde producten en de verwachte levertijden. Bij ieder product staat een track & trace link, waarmee u de actuele leverstatus van het betreffende product kan zien.

Heeft u geen mail ontvangen? Check dan uw SPAM / ONGEWENSTE folder.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij MegaDeal?

1. Zoek door middel van de categorie en subcategorie in het menu of zoek door middel van de zoekbalk naar uw gewenste product.
2. Aan de linkerzijde kunt u de producten filteren op eigenschappen. Kies een product dat u wilt bekijken.
3. U kunt de levertijd (indien beschikbaar), prijs en de te ontvangen korting van het product bekijken. Vervolgens kun het aantal, de kleur en de maat kiezen die u van het product wilt hebben en klikt u op de knop 'Bestel'.

Nadat u geklikt heeft op het knop ‘bestel’ kunt u het volgende doen:

o Klaar met winkelen? Druk dan op 'Afrekenen';
o Wil je nog meer producten toevoegen aan uw winkelmand? Klik dan op 'Verder winkelen'.

4. Controleer uw bestelling in de winkelmand en klik vervolgens op 'Naar afrekenen'.
5. Tijdens het afrekenen kunt u aangeven dat u een bestaande klant bent. Indien u geen bestaande klant bent kan u een nieuw account aanmaken.
6. Als u niet eerder uw gegevens heeft ingevuld wordt dient u dat nu in te voeren voordat u verder kunt gaan met afrekenen.
7. Gebruik uw bestaande adresgegevens als factuuradres of voeg indien u het wilt een nieuw adres toe. Indien uw postcode of huisnummer niet herkend wordt, kunt u handmatig uw adres invullen. Vink het vakje ‘handmatig adres invullen’ aan.

U kunt hetzelfde verzendadres kiezen als uw factuuradres of u kunt een apart verzendadres opgeven.

8. Kies uw wijze van betalen. Lees de algemene voorwaarden door en ga hiermee akkoord om door te gaan met uw bestelling.
9. Controleer uw bestelling nogmaals. Tot slot klik op 'Afrekenen'.
10. U ontvangt een bevestigingsmail van uw bestelling.
11. U kunt de status van uw bestelling volgen via ‘uw account pagina’

Is het mogelijk om mijn bestelling nog te wijzigen?

Bij MegaDeal is het niet mogelijk om uw bestelling te wijzigen.

U kunt wel uw bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. U dient hiervoor het volgende te doen:
1. Klik hier om ons contactformulier in te vullen;
2. Het betaalde bedrag zal zo spoedig mogelijk worden teruggestort door onze medewerkers;
3. Bestel de gewenste deals op MegaDeal

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wilt u de bestelling annuleren voordat deze is verzonden?

Dan kunt u de volgende stappen ondernemen:

- U kunt uw annulering via de mail doorgeven op de volgende e-mailadres: info@megadeal.nl